Contact informatie

EduVet Dierenkliniek

Openingsuren

EduVet Dierenkliniek is op werkdagen
geopend tussen 9:00 en 16:30 uur. 

Telefoon

Onze paraveterinairen zijn op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 06 2542 3020, voor kort overleg, voor het inplannen van een consult of voor het inplannen van een operatie. Als het nummer van de kliniek tijdens werkdagen niet bereikbaar is, kunt u de voicemail inspreken en wordt u dezelfde dag nog teruggebeld.

Maak een afspraak

Als het echt dringend is: 06 21 19 30 89

Tijdens de openingsuren
Als het echt dringend is, kunt u op werkdagen tussen 9:00 en 16:30 uur telefonisch contact opnemen met de kliniek via het telefoon- nummer voor spoed 06 21 19 30 89. Ondanks ‘spoed’ vragen wij u toch om altijd eerst te bellen voordat u naar de kliniek komt. 

Buiten de openingsuren
Als het echt dringend is kunt u tijdens de avond, nacht, weekend en op feestdagen telefonisch contact opnemen via het telefoonnummer 06 2542 3020 of via het spoednummer 06 21 19 30 89. Voor de regio Veenendaal kunt u dan verwezen worden naar de dienstdoende dierenkliniek in de regio. Buiten de regio Veenendaal wordt u verwezen naar de dienstdoende dierenarts in uw regio, bereikbaar via het telefoonnummer van uw dierenarts. 

WhatsApp of e-mail

U kunt ook voor kort overleg gebruik maken van onze WhatsApp of e-mail, via het telefoonnummer van de kliniek 06 2542 3020 of via het e-mailadres van de kliniek info@eduvet.nl. Omdat wij via onze WhatsApp en e-mail soms pas na enkele werkdagen kunnen reageren, wordt u voor dringende zaken geadviseerd om telefonisch contact op te nemen.

Note bene!

Tefoonnummer en e-mailadres van onze dierenartsen privé zijn niet (meer) in gebruik voor communicatie met EduVet Dierenkliniek. Communicatie met de kliniek via telefoon, WhatsApp of e-mail kan uitsluitend via het telefoonnummer van de kliniek 06 2542 3020 of via het e-mailadres van de kliniek info@eduvet.nl.

Consult in de kliniek of op afstand?

Alleen een consult in de kliniek (oftewel de fysieke aanwezigheid van u en uw huisdier in de kliniek) geeft de beste garantie voor een goede diagnose, goed behandelplan en dus ook voor de beste resultaten. Bij overleg op afstand, via telefoon, WhatsApp of e-mail, is verantwoord advies geven een stuk lastiger en vaak onmogelijk.

Wij willen geen enkele concessie doen aan de kwaliteit van onze diergeneeskunde. Als wij vinden dat kort overleg voldoende is voor een verantwoord advies op afstand, hoeft u geen afspraak te maken voor een consult in de kliniek. Als dat niet het geval is, zullen wij u voorstellen om een afspraak te maken voor een consult in de kliniek. Een afspraak maken voor een consult in de kliniek geldt voor alle patiënten met een uitgebreid medisch dossier en/of voor patiënten die nog niet eerder fysiek in EduVet Dierenkliniek zijn geweest voor een consult. 

Direct contact met de dierenarts

Inkomende telefoontjes, WhatsApp en e-mail- berichten komen binnen bij onze paraveterinairen. De paraveterinairen kunnen deze deels zelf verwerken, meestal na overleg met de betreffende dierenarts, deels neemt de betreffende dierenarts zelf contact op met de eigenaar. Onze dierenartsen nemen sowieso zelf contact op met de eigenaar om uitslagen van diagnostiek te bespreken.

Betaling van de factuur

Wij besteden liever meer aandacht aan uw huisdier en u, minder aan administratieve rompslomp. Wij verzoeken u daarom direct na elk consult, operatie, behandeling, afgifte van medicijnen, andere gezondheidsproducten, voeding e.d. te betalen, bij voorkeur met pin.